

This post has been edited 20 times, last edit by "Hinsa" (Jul 5th 2015, 1:08am)
This post has been edited 10 times, last edit by "Hinsa" (Apr 12th 2015, 9:24pm)
+
+ 
Ateşli Atış : Rakibe bir ateş topu ateşler . Reaktörü 25c soğutur . Ortalama bir hasar verir .
Asitli Atış : Rakibe bir asit topu ateşler . Reaktörü 25c ısıtır . Ortalama bir hasar verir .
Elektrik Atışı : Rakibe bir elektrik yükü ateşler . Reaktörü 38c soğutur . Yüksek bir hasar verir .
Astral Atış : Rakibe yoğunlaşmış bir astral kütle ateşler . Reaktörü 38c ısıtır . Yüksek bir hasar verir .
Lazer Atış : Rakibe yoğun bir lazer ateşler . Rakibi bayıltır . Reaktöre etki etmez ve hasar vermez .
Yakıcı : Bakılan yönde, koni şeklide bir bölgeye her 1,2 saniyede ateş hasarı verir . Reaktörü her 1,2 saniye de bir 30c ısıtır .
This post has been edited 10 times, last edit by "Hinsa" (Apr 17th 2015, 3:03pm)
Işık Kulesi : Rakiplere ateş zararı veren bir kuledir. Her iki saniyede bir kez ateş eder . 120 mana bataryası vardır, her atış 20 harcar.
Tıbbi Acil Durum Projesi : Her yardım saniyede bir çevresine şifa veren iyileştirici kuledir. Çapı 8 metredir. Her saniye 8 mana harcar.
Çelik Sivrisinekler : Rakibe üç saniyede bir elektrik hasarı veren üç sivrisinek yollar . Rakip hareket ederse yetenek iptal olur .
Çelik Tuzak : Rakibi yere sabitleyen güdümlü bir cihaz kurar . Rakip yere sabitlenirken süreli hasar alır .
Sütun Projesi : Mühendisi yere sabitler ve tüm hareketleri engeller . Bu süre zarfında enerji yenilenmesi %50 artar .
Platform : Mühendisin önemli savunma yeteneğidir . Mühendisi yerden havalandırır ve yakın dövüşten hasar almamasını sağlar .
This post has been edited 4 times, last edit by "Hinsa" (Apr 17th 2015, 3:04pm)
Defibrilasyon : Rakibe kullanıldığı zaman hasar verir ve sersemletir, müfettiği ise diriltir .
Mana Salınımı : Reaktör sıcak ise rakibe hasar veren etki bırakır, soğuk ise yavaşlatır . Oyunda ki en uzun tanımdır
Sağlık Mührü : Bizim ve tüm müfettiklerimizin sağlığını, manasını ve enerjisini %30 arttırır .
Acil Durum Diriliş Seti : Canımız bittiğinde, bize kalkan ve hız verir . Yani ölmemizi engeller .
Savaş Durumu : Hareket edemeyen bir kule kurar ve mühendis üstüne binerek hareketsiz kalır . Bir miktar kalkan verir .
Parça Tesirli Bomba : Rakibe ve çevresine hasar verir . Gelişimler ile çok daha işlevsel hale gelir .
Titreşim Bombası : Tek bir rakibe süreli gölge hasarı verir . Reaktörün sıcaklığına bağlı olarak hasar artar .
This post has been edited 7 times, last edit by "Hinsa" (Jun 15th 2015, 8:17pm)
This post has been edited 11 times, last edit by "Hinsa" (Apr 17th 2015, 3:06pm)





This post has been edited 11 times, last edit by "Hinsa" (Apr 17th 2015, 3:07pm)
This post has been edited 6 times, last edit by "Hinsa" (Apr 17th 2015, 3:08pm)


This post has been edited 6 times, last edit by "Hinsa" (Jul 5th 2015, 1:26am)