You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Allods Online Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

1

Saturday, April 2nd 2016, 7:03pm

Ehdia

Trainee

  • "Ehdia" started this thread

Posts: 97

Location: France

Occupation: Lead Developer

  • Send private message

Impossible d'avoir accès à la liste d'amis



Rien ne résout ce problème : déco/reco, changement 10000 fois de réincas.

Et ça me fait ça juste avec la liste d'amis, pas avec la BL, pas avec les filleuls etc...

(Éventuellement désolé pour le langage relativement grossier pour les commentaires de ma BL :x)
Absolute honesty isn't always the most diplomatic nor the safest form of communication with emotional beings.

This post has been edited 3 times, last edit by "Ehdia" (Apr 3rd 2016, 9:40am) with the following reason: 21,5Mo le gif...


2

Monday, May 9th 2016, 10:29am

Toujours pas de réponse à ce post ?
Je rencontre les mêmes problèmes récurrents avec ma liste d'amis qui tourne dans le vide.
Une suggestion ?
Hoc signo vincem !

3

Monday, May 9th 2016, 10:38am

wipangell

Intermediate

Posts: 342

Location: Lyon

Occupation: Modérateur FR

  • Send private message

J'ai créé et relancé un ticket sur ce sujet. Le problème devrait être résolu sous peu de temps.

/!\ Attention: Utiliser les services des goldsellers peut mener à un ban permanent /!\

Rate this thread