Dear visitor, welcome to Allods Online Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
Senin sorunu ilettim yolladığın Ticket zaten açıktır geri dönüş yapacaklardır.
Sen yine de Ticket numaranı bana özelden yolla.
böyle bir oyuna böyle bir yönetim yazık bende bi umut başladım P2P ye hızlıda başladık ama işimiz ata sözüne döndü hızlı giten at hesabı
Mağduriyetinizi anlıyorum arkadaşlar her oyunda hatalar oluyor malesef.Sorunu zaten yarın çözerler,aksine şu konuda bende sizlerle aynı fikirdeyim zaman kaybınız v.b aktiviteleriniz'den geri kaldınız hepiniz bunları zaten düşünüp gerekeni yapacaklarına inanıyorum.Fraktal hard ve winter place ikisinide kaçırdım kayıp günlerde cabası Elemanlar Haftasonunda my.com ülke çalışanlarıda memur heralde yönetecek halk kalmayacak haberleri yok.
neyse Discotech gelir konu amacından sapmıştır filan diyip kapatır konuşmayı belki başkalarınında söyleyeceği vardır çok dağıtmayalım
Sorun yaşayan arkadaşlar lütfen bir ticket oluşturup main.log dosyasını göndersinler.
main.log dosyası şurada bulunur: C:\Users\\AppData\Local\MyComGames\main.log
Ticketinize steam hesap isminizi, mailinizi, oyundaki karakter isminizi de eklemeyi unutmayın. Eksik bilgiler ile birçok ticket gönderiliyor, daha sonra ise işlem neden uzadı diye şikayet ediliyor Açıklama kısmını da boş bırakmayın.</user>
ArkadaşlarSorun çözülüyor mu ya da sorun çözülecek mi bir bilgi verseniz iyi olacağı kanaatindeyim. Bu kadar millet bekliyo.. Hiç değilse işimizi biliriz. Sorun çözülmeyecekse beklemenin bi gereği yok.