You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Allods Online Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

1

Thursday, March 2nd 2017, 12:53pm

GRIUMPH

Intermediate

  • "GRIUMPH" started this thread

Posts: 324

Location: France

  • Send private message

[2 mars 2017] Erreur 1.2 après patch

Code erreur 1-2 juste après le dl d'aujourd'hui, jeudi 02 Mars. Impossible de connecter le jeu. Je tente de re dl le client de jeu.

Concernant les lags, ils n'ont jamais disparu sur le serveur Smugglers Paradise depuis leur signalement :/
Le Shaf =^.^=
(Shaffou in game)
#Empire [Utopie / Smuggler's Paradise]

This post has been edited 1 times, last edit by "Gladia" (Mar 2nd 2017, 7:56pm) with the following reason: titre et séparation des messages


2

Thursday, March 2nd 2017, 2:15pm

j'ai le meme probleme impossible de me connecter depuis hier 1.2 le lancement se bloque sur le logo et rien ne se lance. Sinon quand sa se lance je game appli 5 min apres ma connexion et plus possible de me connecter

3

Thursday, March 2nd 2017, 8:00pm

Bonjour,

Vous êtes tous les deux sur Smugglers Paradise ?
Vous utilisez quel launcher pour démarrer le jeu ?
Est-ce que vous avez essayé les solutions proposées ici :
https://allods.my.com/forum/index.php?pa…&threadID=15756
Allods Online Discord
Check out the community chat
Choose EU in #language chan
----
Rejoignez la communauté sur le serveur Discord Allods Online
Clic sur le drapeau EU dans le canal #language

4

Thursday, March 2nd 2017, 8:31pm

GRIUMPH

Intermediate

  • "GRIUMPH" started this thread

Posts: 324

Location: France

  • Send private message

Coucou Gladia,

Il a fallu désinstaller et réinstaller le jeu complet pour que ça fonctionne à nouveau.
Le Shaf =^.^=
(Shaffou in game)
#Empire [Utopie / Smuggler's Paradise]

Rate this thread