You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Allods Online Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

1

Tuesday, April 1st 2014, 7:15pm

1st boss eclipse

un grand gg aux monster inc pour leur premier down chevalier mecanique..

This post has been edited 1 times, last edit by "tryshoot" (May 22nd 2014, 5:11pm)


2

Tuesday, April 1st 2014, 7:18pm

Resha

Intermediate

Posts: 266

Location: France

Occupation: Developper

  • Send private message

Avril, 1er, ... toussa toussa
Drood retraité !

3

Tuesday, April 1st 2014, 7:27pm

ah..

je dois avouer que j'y ai cru..

This post has been edited 1 times, last edit by "tryshoot" (May 22nd 2014, 5:11pm)


4

Tuesday, April 1st 2014, 8:12pm

Resha

Intermediate

Posts: 266

Location: France

Occupation: Developper

  • Send private message

Chez les russes, la 5.0.1 est encore en phase de test. Donc peu de chance qu'elle soit arrivée chez nous :p
Drood retraité !

5

Tuesday, April 1st 2014, 8:22pm

ah ok,je me disais bien qu'il se tramait quelque chose en voyant certain russes se promener dans le nouveau royaume elem..

This post has been edited 1 times, last edit by "tryshoot" (May 22nd 2014, 5:10pm)


6

Tuesday, April 1st 2014, 8:26pm

Resha

Intermediate

Posts: 266

Location: France

Occupation: Developper

  • Send private message

Ils ont ouvert un serveur de test jeudi dernier. (Comme on avait eu avant une certaine maj avec fusion des serveurs EU)
Drood retraité !

7

Thursday, April 3rd 2014, 6:07pm

Il y a pas mal de vidéos ici si tu veux voir ce que donne la 5.1 sur le serveur test:

https://www.youtube.com/watch?v=IHqxObui…gAurrIV-mo7NGE8
[Modérateur Allods Online FR]

Actu Allods online:

Similar threads

Rate this thread