Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Allods Online Forum. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

1

wcf.global.timeFormatLocalized

Şifre nasıl değiştircem arkadaşlar ?

Arkadaşlar şifre nasıL değiştirebilirim?

2

wcf.global.timeFormatLocalized

peliyeke

Anfänger

Beiträge: 51

Wohnort: tokat

Beruf: tapınak

  • Nachricht senden

o biraz karmaşık

3

wcf.global.timeFormatLocalized

4

wcf.global.timeFormatLocalized

peliyeke

Anfänger

Beiträge: 51

Wohnort: tokat

Beruf: tapınak

  • Nachricht senden

şimdiki hesap my.com aktarıldı ben tutum şifreyi girdim olmadı my.com a girdim ora biraz ingilizce çeviri yaparak ordan mailime bir kod gönderdim o kodu my.com yere yapıştırdım yeni şifremi yazarak allods dada kullanıyom

5

wcf.global.timeFormatLocalized

The Rainmaker

Anfänger

Beiträge: 13

Wohnort: Turkey

Beruf: Öğrenci

  • Nachricht senden

aynen şifreyi nasıl değiştiricez detaylı bi anlatım iyi olur
TURKEY-Dregord

6

wcf.global.timeFormatLocalized

http://my.com/ 'dan giriş yapıp ordan bilgilerimizi değiştire biliyoruz. Kolay gelsin :)

7

wcf.global.timeFormatLocalized

peliyeke

Anfänger

Beiträge: 51

Wohnort: tokat

Beruf: tapınak

  • Nachricht senden

ee adımızı nası değiştirecez sadece şifre değişiyo

8

wcf.global.timeFormatLocalized

ee adımızı nası değiştirecez sadece şifre değişiyo
Kullanıcı adınızı değiştirme gibi bi durum yok sadece kişisel bilgilerinizi ve şifrenizi değişebiliyorsunuz.

9

wcf.global.timeFormatLocalized

peliyeke

Anfänger

Beiträge: 51

Wohnort: tokat

Beruf: tapınak

  • Nachricht senden

değiştirmesebn nolur sanki orda bi hata gibi biş var bana öyle geldi.

Ähnliche Themen

Thema bewerten