You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Allods Online Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

1

Wednesday, May 2nd 2018, 7:29am

allods.ru

Bonjour à tous

J'aurai voulu installer allods.ru pour tester la 9.1 mais voila j'aimerai savoir s'il n y a pas conflit avec les deux launcher my.com?
J'ai rapidement tenter un test il y a quelques jours via steam et cela n'a pas abouti, à un moment il ouvre le my.com européen, j'ai de suite fermer steam.

Si quelqu'un sait comment procéder je suis preneur.

PS: et bien comme je ne parle pas russe il est évident que le cyrillique ne me facilite pas la tache :)

2

Wednesday, May 2nd 2018, 10:36am

if you speak in english, you just instal another Allods( client) who is in ru

difrent is you open allods by my.com in eu, and just be launcher in ru

So in short you will have two folders one named Allods Online , and Аллоды Онлайн

even if your not know ru, you will fast learn by intutions and memory what do what, if your played hire before, also some rus speak eng there too, even one was special translted all rubys for 9.1 Engineer for me, hf :thumbup:

ah and, you need find nick writed in Cyrillic, i tried Noah but got somethink like "illegal symbols"

This post has been edited 2 times, last edit by "Xrade19" (May 2nd 2018, 10:47am)


3

Wednesday, May 2nd 2018, 1:50pm

Avec le nouveau launcher my.com, ils ont fusionnez les 2 launcher c'est pour ça que ça t'ouvre le launcher euro. Quand tu lance le russe, ça te dit que tu n'est pas dans la bonne région. Je suppose qu'avec une manip c'est possible mais je ne la connais pas

4

Wednesday, May 2nd 2018, 5:15pm

Quoted

Avec le nouveau launcher my.com, ils ont fusionnez les 2 launcher c'est pour ça que ça t'ouvre le launcher euro. Quand tu lance le russe, ça te dit que tu n'est pas dans la bonne région. Je suppose qu'avec une manip c'est possible mais je ne la connais pas


yes, you need change my.com language for ru

5

Wednesday, May 2nd 2018, 5:27pm

Merci si j'ai bien compris faut que je passe mon lanceur actuel en ru .... donc je vais m'abstenir je tenterai plus tard

Tks for information i prefere my launcher in french i wait for try ru version :)

Rate this thread