You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Allods Online Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

1

Thursday, March 20th 2014, 7:59pm

Ehdia

Trainee

  • "Ehdia" started this thread

Posts: 97

Location: France

Occupation: Lead Developer

  • Send private message

[Paramètres] Problème de sauvegarde

J'ai un problème avec la sauvegarde des mes paramètres (paramètres Chat, Add-ons, astuce, barre de skill)

Suis-je le seul à avoir ce problème?

Comment le résoudre?

Merci d'avance
Absolute honesty isn't always the most diplomatic nor the safest form of communication with emotional beings.

2

Thursday, March 20th 2014, 8:03pm

J'ai le même soucis, je viens de me rendre compte que mon chat et mes emplacements de sorts reset à chaque connection...

Edit: le problème a déjà été résolu dans un autre sujet: http://fr.allods.com/forum/index.php?pag…ad&threadID=265
Il faut utiliser le launcher qu'on trouve sous myGames/Allods/bin

3

Thursday, March 20th 2014, 8:20pm

Ehdia

Trainee

  • "Ehdia" started this thread

Posts: 97

Location: France

Occupation: Lead Developer

  • Send private message

Pour la barre de skill ok mais mes préférence Chat et addons sont reset à chaque démarrage alors que je le lance comme avant...

Une idée s'il vous plaît? :(
Absolute honesty isn't always the most diplomatic nor the safest form of communication with emotional beings.

Rate this thread