You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Allods Online Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

21

Tuesday, March 18th 2014, 11:14pm

How do you guys see the new launcher? I only get the transfer window after i open launcher. For the record so i don't look stupid: people in Raidcall are saying they could update.

22

Tuesday, March 18th 2014, 11:16pm

Rick

Beginner

Posts: 18

Location: your girlfriends house

Occupation: asswhooping

  • Send private message

new launcher looks great, i like the "trasnsfer" button, that will make logging in much easier
ign smashforfun
55 pally -ascend

is the patch done yet? :(

23

Tuesday, March 18th 2014, 11:19pm

Decen

Trainee

Posts: 93

Location: America

Occupation: Student

  • Send private message

Well noone knows me really good, except Hcl, but ima be active from now on on forums ofc :D
fuck you noob :)

24

Tuesday, March 18th 2014, 11:20pm

@Roxas:

We need spoiler tags afterall.

25

Wednesday, March 19th 2014, 3:49am

Kaggon

Trainee

Posts: 96

Location: US

Occupation: Security

  • Send private message

Quoted

We will be posting updates about the maintenance and some interesting news all the way through! So stay tuned…


Gotta love it

Ringtones~Bard
Ratchette~Mechanic
~Eminence~

26

Wednesday, March 19th 2014, 3:52am

havent seen any updates yet though
Life's a garden, dig it...or just go invisible.

27

Wednesday, March 19th 2014, 7:49am

Posts: 23

Location: Romania /Bistrita

Occupation: Daily Slacker

  • Send private message

I have some quick just posted news, Servers are still offline! xD

:evil:Katiia Teddy Beer - Anger Management :evil:
"I don't want It, I just need It!"
"How can I be lost?In remembrance I relive
So how can I blame you
When it's me I can't forgive?"

28

Wednesday, March 19th 2014, 10:13am

Blesnar

Trainee

  • "Blesnar" started this thread

Posts: 57

Location: Purgatory

Occupation: Fanboy

  • Send private message

Mmmmm... would there be GM Kahlua and cream too??
LOL lets just say B-52

btw LOVE IT! well did love it! now i'm not drinking alcho xD


The wounds will heal but Broken bones stay marked forever!!



29

Wednesday, March 19th 2014, 10:15am

Blesnar

Trainee

  • "Blesnar" started this thread

Posts: 57

Location: Purgatory

Occupation: Fanboy

  • Send private message

Well noone knows me really good, except Hcl, but ima be active from now on on forums ofc :D
yeah we all know you, Jurc! hehehhee NEWB!


The wounds will heal but Broken bones stay marked forever!!



30

Wednesday, March 19th 2014, 10:17am

Blesnar

Trainee

  • "Blesnar" started this thread

Posts: 57

Location: Purgatory

Occupation: Fanboy

  • Send private message

Quoted
We will be posting updates about the maintenance and some interesting news all the way through! So stay tuned…


Gotta love it
yeah it's so gr8 XD thanks for heads up...and all the info on updateing the game and etc!


The wounds will heal but Broken bones stay marked forever!!



31

Wednesday, March 19th 2014, 10:20am

Lyrrea

Beginner

Posts: 39

Location: Australia

  • Send private message

How do you guys see the new launcher? I only get the transfer window after i open launcher. For the record so i don't look stupid: people in Raidcall are saying they could update.

Thats the same as me... I'm so confused 8|

32

Wednesday, March 19th 2014, 10:22am

Kaggon

Trainee

Posts: 96

Location: US

Occupation: Security

  • Send private message

Quoted
We will be posting updates about the maintenance and some interesting news all the way through! So stay tuned…


Gotta love it
yeah it's so gr8 XD thanks for heads up...and all the info on updateing the game and etc!
tell me about it.. they changed the art on the main page and it says "PLAY TOGETHER NOW" in big bold letters... I was doin the happy dance till I tried to patch :S

Ringtones~Bard
Ratchette~Mechanic
~Eminence~

33

Wednesday, March 19th 2014, 11:01am

Blesnar

Trainee

  • "Blesnar" started this thread

Posts: 57

Location: Purgatory

Occupation: Fanboy

  • Send private message

Quoted
We will be posting updates about the maintenance and some interesting news all the way through! So stay tuned…


Gotta love it
yeah it's so gr8 XD thanks for heads up...and all the info on updateing the game and etc!
tell me about it.. they changed the art on the main page and it says "PLAY TOGETHER NOW" in big bold letters... I was doin the happy dance till I tried to patch :S
LOL yeah same here...but it was "break"dance!


The wounds will heal but Broken bones stay marked forever!!



34

Wednesday, March 19th 2014, 11:42am

Okay guys,I'm back from the french forum, and, lucky bastard had some news a while ago ^^
French CM was mentioning that all process were goin' fine by now and the fact they have been able to download "Heart of the Wolrd" on an internal bases. Before opening the public access they have to do several stability access tho.

35

Wednesday, March 19th 2014, 2:23pm

will there be a new launcher? or will the same launcher that ive known and loved work after the merge and transfer?

havnt found anything on this topic yet so here i am inquireing

I hope we'll get a launcher similar to the one the russians have. It's blue, and I like it :)
i just wanna play again, i miss my gameT_T

36

Wednesday, March 19th 2014, 2:46pm

Okay guys,I'm back from the french forum, and, lucky bastard had some news a while ago ^^
French CM was mentioning that all process were goin' fine by now and the fact they have been able to download "Heart of the Wolrd" on an internal bases. Before opening the public access they have to do several stability access tho.

atleast some news . Thanks

37

Wednesday, March 19th 2014, 2:48pm

IAmGroot

Professional

Posts: 1,349

Location: Wisconsin - USA

Occupation: Destoryer of all things you love

  • Send private message

Whoever has the name Blesnar on the forum...does not strike me as the same Blesnar I knew...


38

Wednesday, March 19th 2014, 2:49pm

Senpai

Intermediate

  • "Senpai" has been banned

Posts: 199

Location: Under Novograd

Occupation: Allods Nolife

  • Send private message

Sounds good to me. I just hope that everything goes smooth and they don't just rush and screw shit up because people are complaining.
KAPPA

39

Wednesday, March 19th 2014, 2:53pm

Whoever has the name Blesnar on the forum...does not strike me as the same Blesnar I knew...

Its someone from NA server who plays Blesnar toon in EU p2p server

40

Wednesday, March 19th 2014, 2:53pm

Gumba

Trainee

Posts: 58

Location: France

Occupation: Studies

  • Send private message

Hi,

There is already a new launcher :D.
Try it :D

Tips : to close a window, it's Alt F4 ;) (you will understand after the new launcher start)

@Teppish : yeah also !

Where can i see this new launcher please ? :)

Rate this thread